7 грудня в Подільській районній в місті Києві державній адміністрації відбулася нарада щодо питань розгляду звернень громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва».
До участі у нараді долучилися перший заступник голови Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Микола Дубовик, фахівець відділу контролю КБУ «Контактний центр міста Києва» Наталія Ковальчук, працівники структурних підрозділів та комунальних підприємств, які опрацьовують звернення громадян.
Так, з початку року до відділу роботи із зверненнями громадян передано на опрацювання з КБУ «Контактний центр міста Києва» майже 47,5 тис. звернень. Найбільша кількість стосувалися незадовільної температури опалення, незадовільної тепмератури гарячої води та відновлення благоустрою після виконання планових робіт.
Під час наради Наталія Ковальчук надала методичні рекомендації щодо якісного опрацювання звернень, а також акцентувала увагу на оперативності розгляду звернень з питань опалення, гарячого водопостачання та інших комунальних питань, які найбільше хвилюють громадян.