Головна  →  Адміністрація  →  Звернення громадян

До уваги громадян!

Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до  вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Основні функції

Забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів.

Опрацювання звернень громадян, що надійшли й адресовані  голові, першому заступникові голови, заступникові голови та керівникові апарату Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.

Сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звернулись до Подільської районної в місті Києві державної адміністрації   та його посадових осіб.

Надання роз’яснення громадянам щодо порядку проведення особистого прийому громадян  головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.

Прийом, попередній розгляд та реєстрація особистих звернень громадян, адресованих голові, першому заступникові голови, заступникові голови та керівникові апарату Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.

Зразок звернення громадян до керівників Подільської районної в місті Києві державної адміністрації

Розпорядження про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації

Розпорядження про затвердження порядку розгляду звернень громадян

2023 рік:

Розгляд звернень громадян у 2023 році

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2023 року

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2023 року

2022 рік:

Розгляд звернень громадян у 2022 році

2021 рік:

Розгляд звернень громадян у 2021 році

2020 рік:

Розгляд звернень громадян у 2020 році

Інформація про організацію діяльності зі зверненнями громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації за перше півріччя 2020 року

2019 рік:

Інформація про розгляд звернень громадян, що надійшли до Подільської районної в місті Києві державної адміністрації у період з 01.01.2019  по 30.09.2019

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2019 року

2018 рік:

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2018 року

2017 рік: 

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян у Подільській районній  в місті Києві державній адміністрації за 2017 рік

Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян у Подільській  районній в місті Києві державній адміністрації за дев’ять місяців 2017 року

 

Версiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024



Звернення громадян