Перелік документів, необхідних для зарахування на квартирний облік:
1. Ксерокопія та оригінал паспорта (1 стор., 2 стор. З прописками) всіх повнолітніх членів сім’ї.
2. Ксерокопія та оригінал ідентифікаційного номеру.
3. Ксерокопія та оригінал свідоцтва про одруження або розірвання шлюбу.
4. Ксерокопія та оригінал свідоцтва про народження дітей.
5. Довідка за Ф-13
6. Інформація про приватизацію квартири, якщо квартира приватна, то копію свідоцтва про право власності, копію договору купівлі-продажу, копія договору дарування і т.д.
7. Технічний паспорт квартири (план-схема).
8. Довідку про попереднє місце проживання, якщо за останнім місцем проживання зареєстровані після 1992р., з відміткою про те, чи приймали участь у приватизації за попереднім місцем реєстрації в м. Києві; якщо приймали, то правовстановлюючі документи на квартиру.
9. Ордер на отримання житлової площі (якщо квартира не приватизована).
10. Довідки з місця роботи.
11. Документи, що дають право на пільгу:
- медичний висновок ВКК;
- копія та оригінал посвідчення учасника бойових дій, учасника війни, інваліда війни, сім’ї загиблого, потерпілого в наслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 категорії,
12. Акт обстеження житлово-побутових умов.
З повним пакетом документів ви звертаєтесь до адміністратора Управління (Центру) надання адміністративних послуг для написання заяви та перевірки документів.
Адміністратор завіряє копії та передає весь пакет для опрацювання до відділу обліку та розподілу житлової площі.