Головна  →  Адміністрація  →  Квартирний облік

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ

   ЗАРАХУВАННЯ НА КВАРТИРНИЙ ОБЛІК

  1. Ксерокопія та оригінал паспорта (1, 2 стор. та стор. з прописками з 10 стор.) всіх повнолітніх членів сім’ї.
  2. Ксерокопія та оригінал ідентифікаційного коду.
  3. Ксерокопія та оригінал свідоцтва про одруження або про розірвання шлюбу.
  4. Ксерокопія та оригінал свідоцтва про народження дітей.
  5. Довідка за Ф – 13 на всіх членів родини;  копія свідоцтва про приватизацію; якщо квартира приватна, то копію свідоцтва про право власності, копію договору купівлі-продажу, копія договору дарування і т.д. ( у випадку реєстрації в гуртожитку – тільки довідка за формою № 13)
  6. 6.     Технічний паспорт квартири (план-схема) (якщо гуртожиток і реєстрація на ліжко-місце – не надається).
  7. Довідку про попереднє місце проживання, якщо за останнім місцем проживання зареєстровані після 1992 р., з відміткою про те, чи приймали участь у приватизації за попереднім місцем реєстрації в м. Києві; якщо приймали, то правовстановлюючі документи на квартиру. Якщо Ви зареєстровані в Києві, то при постановці на квартирний облік надаєте інформацію про власність на нерухоме майно (наявність/відсутність) тільки за адресами реєстрації в Києві (враховується жила площа, яка перебуває у власності громадянина і знаходиться в межах населеного пункту в якому він зараховується на квартирний облік).
  8. Ордер на отримання житлової площі (якщо квартира не приватна) – реєстрація в гуртожитку також здійснюється по ордерам.
  9. Довідка з місця роботи.

         10. Документи, що дають право на пільгу:

  • медичний висновок ВКК;
  • копія та оригінал посвідчення учасника бойових дій, учасника війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, потерпілого внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 категорії, поліцейські, сім’ї загиблого.
  • довідка про безпосередню участь особи в АТО/ООС,
  • довідка з місця роботи (якщо пільгова категорія пов’язана з професією: науково-педагогічні працівники, поліцейські, МНС),
  • для ветеранів виробництва – завірена копія трудової книжки,
  • для ВПО – довідка переміщеної особи, довідка з інформаційної бази ВПО, витяг з ЄДАРП.

           11. Акт обстеження житлових умов (перевірка здійснюється комісією).

           Надаються копії та оригінали документів. Довідки в оригіналах.

          З повним пакетом документів Ви звертаєтесь до адміністратора Управління (Центру) надання адміністративних послуг для написання заяви та перевірки документів. Адміністратор завіряє копії та передає весь пакет для опрацювання до відділу обліку та розподілу житлової площі

Версiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024



Звернення громадян