Передача реєстраційних справ у сферах державної реєстрації

У зв’язку з набранням чинності з 01 січня 2016 року новими редакціями Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а також розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1395-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Міністерством юстиції України листом від 29 лютого 2016 року № 4439/8/3216 «Щодо деяких питань, пов’язаних з передачею повноважень у сферах державної реєстрації» було проінформовано суб’єктів державної реєстрації щодо ведення реєстраційних справ у сферах державної реєстрації. 
Відповідно до зазначених вище Законів суб’єктами державної реєстрації є: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси та акредитовані суб’єкти.

Передача реєстраційних справ у сферах державної реєстрації

Відповідно до Законів повноцінна передача повноважень з державної реєстрації від органів державної реєстрації, утворених Міністерством юстиції, до виконавчих органів міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київської, Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій і, як наслідок, припинення повноважень органів державної реєстрації, утворених Міністерством юстиції, здійснюється поступово, в міру готовності, але не пізніше 30 квітня 2016 року. 
Так, відповідно до пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1395-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» з дня набрання чинності рішенням Кабінету Міністрів України щодо припинення надання послуг у сферах державної реєстрації на території відповідної адміністративно - територіальної одиниці органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, має бути забезпечене 
- фактичне припинення в одноденний строк надання органами державної реєстрації, утвореними Міністерством юстиції, послуг у сферах державної реєстрації з одночасною передачею на розгляд виконавчих органів міських рад міст обласного значення, Київської міської, районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, що діють на території відповідної адміністративно - територіальної одиниці, заяв, що перебувають на розгляді у відповідному органі державної реєстрації, утвореному Міністерством юстиції, з обов’язковим повідомленням заявників про таку передачу; 
- передача у місячний строк виконавчим органам міських рад міст обласного значення, Київській міській, районним, районним у місті Києві державним адміністраціям, що діють на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, реєстраційних справ.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024