За період з 26.09.2022 до 30.09.2022 у відділі роботи із зверненнями громадян зареєстровано та опрацьовано 33 звернення громадян, із них: 8 до райдержадміністрації та 25 за дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації.
Упродовж тижня співробітниками відділу прийнято 11 громадян, яким у межах повноважень надано усні консультації з питань: надання адреси гуманітарного штабу у Подільському районі, запису на особистий прийом громадян до керівництва райдержадміністрації, житлово-комунального господарства.
За тиждень працівниками відділу прийнято 18 телефонних звернень від громадян з питань: відсутності гарячого водопостачання, роботи ліфтів, ремонту пошкоджених будинків унаслідок обстрілів.
Також опрацьовано 1 266 звернень, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва», із них 88 до Державної установи «Урядова гаряча лінія».
Найбільше громадяни зверталися з питань:
- допомоги під час військових дій (надання продуктових наборів, ліків) – 35;
- ремонт пошкоджених будинків та дахів унаслідок обстрілів – 21;
- відсутності ХВП – 82, відсутності ГВП – 478 (через пошкодження тепломереж та відключення котельні «Виноградар»);
- роботи ліфтів – 125;
- утримання зелених насаджень – 24;
- з питання початку освітнього процесу та харчування у навчальних закладах – 12;
- отримання допомоги ВПО та субсидій – 24.
Питання щодо забезпечення життєдіяльності громадян щоденно передаються на опрацювання та перебувають на контролі до остаточного вирішення.
У Подільській районній в місті Києві державній адміністрації неухильно виконуються положення Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».