21 лютого голова Подільської районної в місті Києві державної адміністрації Віктор Смирнов провів нараду щодо виконавської дисципліни за зверненнями громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва». У засіданні взяли участь перший заступник голови Микола Дубовик, начальник відділу роботи із зверненнями громадян Оксана Аршинова, керівники комунальних підприємств району та представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
У ході наради заслухано керівників районних комунальних підприємств та відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації щодо опрацювання питань за зверненнями громадян до КБУ «Контактний центр міста Києва», що надійшли впродовж 2018-2019 років.
Віктор Смирнов відмітив позитивну динаміку в опрацюванні звернень, які надходять до КБУ «Контактний центр міста Києва», але разом з тим додав: «Рейтингові показники залежать не від кількості звернень, які надійшли до контактного центру, а від якості вирішення проблеми, які порушується. Тому, незакриті звернення за попередні роки суттєво впливають на рейтинг району і значно його знижують. Необхідно посилити виконавську дисципліну та налагодити дієвий механізм реагування на звернення громадян з метою підвищення рейтингових показників роботи в цілому. Наша мета і моя вимога – якісне та вчасне опрацювання абсолютно усіх звернень», - дав доручення Віктор Смирнов.
За результатами проведення наради надано відповідні протокольні доручення керівникам комунальних підприємств району і представникам спеціалізованих обслуговуючих організацій.
Нагадаємо, за дорученням голови Подільської райдержадміністрації Віктора Смирнова щочетверга комунальні служби району звітують про виконану роботу за зверненнями громадян.