За період з 01.08.2022 до 05.08.2022 у відділі роботи із зверненнями громадян зареєстровано 12 звернень громадян, 1 з яких – телефонне, що надійшли до т.в.о. голови Подільської районної в місті Києві державної адміністрації. За дорученнями керівництва Київської міської державної адміністрації розглянуто 64 звернень.
Упродовж тижня співробітниками відділу в межах повноважень надано 11 консультацій з питань алгоритму подальших дій у зв’язку з пошкодженням житла після обстрілів та складання актів обстежень квартир, матеріальної допомоги та продуктових наборів.
Також опрацьовано 877 звернень, що надійшли до КБУ «Контактний центр міста Києва», із них: 59 – до Державної установи «Урядова гаряча лінія».
Найбільше громадяни зверталися з питань:
- допомоги під час військових дій (надання продуктових наборів, ліків) – 12;
- пошкодження будинків та дахів унаслідок обстрілів, складання актів обстеження –10;
- відсутності ХВП – 123, відсутності ГВП – 146 (гідравлічні випробування мереж);
- роботи ліфтів – 89;
- відновлення благоустрою та асфальтування територій – 28;
- отримання допомоги ВПО та субсидій – 46;
- технічний та санітарний стан захисних споруд цивільного захисту – 13.
Питання щодо забезпечення життєдіяльності громадян щоденно передаються на опрацювання та перебувають на контролі до остаточного вирішення.