Головна  →  Новини  →  6 серпня 2013

Олександр Попов: «Формальне ставлення до опрацювання звернень громадян – неприпустиме»

Олександр Попов: «Формальне ставлення до опрацювання звернень громадян – неприпустиме»

Під час наради, яка була присвячена стану розгляду звернень громадян, голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов наголосив, що вирішення проблем мешканців міста – першочергове завдання міської влади.

 «Формальне ставлення до опрацювання звернень громадян – неприпустиме! Якщо певна проблема не вирішується – персональну відповідальність за це несуть голови районних держадміністрацій, керівники департаментів та всіх структурних підрозділів, до компетенції яких належить дане питання. Виконання звернень – те, про що ми маємо думати постійно. Це перша річ, з якої має починатися день кожного чиновника. Адже держслужба – це служіння людям, це робота, спрямована, в першу чергу, на вирішення проблем громадян. І лише вони можуть дати об’єктивну оцінку нашій роботі», – підкреслив Олександр Попов.

 Він додав, що контроль та відповідальність посадових осіб у сфері виконання звернень буде посилено – цього вимагає Глава держави.

«Започаткувавши проект «Діалог з країною» Президент України поставив завдання ретельно розглянути кожне проблемне питання, озвучене громадянами. І це стосується не лише звернень, що надійшли в рамках проекту, а й всієї системи зворотного зв’язку між громадянами та владою. Президент наголошує на необхідності модернізації системи роботи зі зверненнями, і тут Києву є чим пишатися – сучасний Контактний центр, який приймає звернення і телефоном, і через Інтернет, запровадження інноваційних технологій в процес роботи зі зверненнями. Та ми розуміємо, що наше завдання – не тільки почути про проблеми мешканців, а й ефективно вирішувати їх. На цьому ми маємо сконцентрувати наші зусилля», – сказав Олександр Попов.

Нагадаємо, що у Київській міській державній адміністрації було забезпечено невідкладний та об’єктивний розгляд звернень, що надішли на виконання в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України. Так, управлінням з питань звернень громадян КМДА було зареєстровано 34 звернення – 20 звернень отримані безпосередньо від громадян працівниками управління на Майдані Незалежності і 14 звернень – надійшли з Адміністрації Президента України. Виконання цих звернень контролював особисто Олександр Попов.

78% цих звернень потребували роз’яснення, які були надані мешканцям негайно. Така ситуація виявила гостру необхідність удосконалення роз’яснювальної роботи і розширення інструментів комунікації з громадянами саме на рівні районних держадміністрацій, які найбільш наближені до громадян.

Інші звернення, які стосувалися вирішення конкретних проблем, опрацьовувались в оперативному порядку. Так, на прохання мешканки Шевченківського району працівниками ТОВ «Київжитлосвіт» були виконані роботи з відновлення підлоги в кухні та коридорі квартири в повному обсязі, у квартирі іншої заявниці замінили газову плиту. Одній із заявниць було видано талон-направлення на безоплатне проведення МРТ-обстеження хребта в умовах міжрайонного діагностичного центру Київської міської клінічної лікарні №1 та виділено одноразову матеріальну допомогу. Дитина інвалід, мати якої звернулася до Президента, була забезпечена санаторно-курортним лікуванням у санаторії «Лучезарний». За необхідністю заявникам надавалася і безоплатна правова допомога.

А родина двірників – Володимир і Тетяна Шевчук, завдяки проекту «Діалог з країною», отримали довгоочікуване службове житло у Деснянському районі.

На даний час в управлінні з питань звернень громадян знаходиться на додатковому контролі звернення одного з мешканців з питання ремонту під’їзду, що надійшло в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною». Задовольнити заявника мають до початку вересня. Також залишається не вирішеним питання стосовно відновлення освітлення на території парку «Відрадний» – наразі відбувається процес погодження технічної документації, аби забезпечити безперебійне функціонування зовнішнього освітлення території парку.

Загалом, за інформацією управління звернень громадян, за перше півріччя 2013 року до Київської міської державної адміністрації надійшло 11300 звернень громадян, з них 8233 – письмових та 3067 – усних. Найбільше звернень надійшло від мешканців Шевченківського та Дніпровського районів, а найменше – від киян, які мешкають в Оболонському та Подільському районах Києва.

Серед основних питань, які турбують киян найбільше, це проблеми, пов’язані із житлово-комунальним господарством та благоустроєм (35,1%), питання житлового забезпечення (10,9%), а також питання торгівлі, підприємництва, встановлення малих архітектурних форм, обслуговування населення (8,4%) тощо. Крім того, мешканці міста звертаються до столичної адміністрації і у справах соціального захисту та пенсій (6,5%) і охорони здоров’я (5,8%).

 за матеріалами: http://kievcity.gov.ua/news/9272.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024