КМДА Київська міська державна адміністрація


5 листопада 2019

Віталій Кличко перевірив, як триває будівництво метро на Виноградар

Віталій Кличко перевірив, як триває будівництво метро на Виноградар

Мер Києва Віталій Кличко провів виїзну нараду на будівельному майданчику ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар. Генеральний підрядник будівництва запевнив, що будівництво двох нових станцій метро завершать вчасно.

«Місто виконує всі зобов’язання перед підрядником. І головний підрядник теж має виконувати свої зобов’язання. Сьогодні тут ми почули, що роботи тривають за графіком і до кінця 2021 року станції метро на Виноградар будуть відкриті», – сказав мер Києва.

За договором між містом та головним підрядником – ПАТ «Київметробуд», вартість будівництва обійдеться бюджету столиці майже у 6 мільярдів гривень.

Станом на сьогодні місто вже надало кошти на виконання робіт та придбання специфічного обладнання – понад два з половиною мільярди гривень.

«Роботи тривають інтенсивно, вже зроблені підпірні стінки на глибину 25 метрів. Будівництво метро для нас є пріоритетом. Зокрема, йдеться про подовження Сирецько-Печерської лінії метрополітену і будівництво двох нових станцій – «Мостицька» та «Проспект правди». Ділянка, за нашими підрахунками, матиме пропускну здатність у 34-36 тисяч пасажирів на годину», – сказав Віталій Кличко.

На сьогодні вже закінчені демонтажні роботи там, де нова ділянка приєднується до існуючої лінії метрополітену – за станцією «Сирець».

На період будівництва перевлаштовують вентиляцію. Ствол шахти біля станції «Сирець» вже облаштували вантажними ліфтами для транспортування людей і матеріалів до існуючих тунелів. Продовжується облаштування будівельних майданчиків та спорудження огороджуючої конструкції методом «стіна в ґрунті» на майданчиках для будівництва вентиляційних вузлів станції «Мостицька» і в перегінних тунелях від станції «Мостицька» до проспекту Правди.

Сьогодні будмайданчики під’єднують до інженерних мереж міста, прокладають під’їздні і внутрішні дороги. Переносять міські інженерні мережі і комунікації, що заважають будівництву. 

Основні обсяги робіт будуть виконуватися під час будівництва тунелів і станційних комплексів.

Джерело: https://kyivcity.gov.ua



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.