Головна  →  Новини  →  3 вересня 2019

З 5 вересня у Києві працюватиме 5 клієнтських центрів з питань електропостачання

З 5 вересня у Києві працюватиме 5 клієнтських центрів з питань електропостачання

ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» скорегує розташування клієнтських центрів. Починаючи з 5 вересня мешканців Києва будуть обслуговувати у п’яти офісах. Звертаючись до Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), киянам слід заздалегідь визначитись із місцем розташування офісу.

У місті діє наскрізне обслуговування фізичних осіб. Тому кияни можуть завітати до будь-якого ЦОКу міста Києва. Незалежно від місця реєстрації чи адреси квартири або будинку.

Подати заявку на встановлення та обслуговування лічильника, заключити договір, перевірити стан мереж та з’ясувати інші питання відтепер можна за такими адресами:

вул. Жилянська, 83/53;

вул. Маршала Тимошенка, 18;

вул. Бориспільська, 6-А;

вул. Закревського, 14;

просп. Голосіївський 30-Б (з питань приєднань та для юридичних осіб).

Клієнтам-юридичним особам, які до цього обслуговувались в центрі на вул. Юрія Іллєнка, 31, починаючи з 5 вересня, слід звертатися до ЦОКів на вул. Жилянській, 83/53 або вул. Маршала Тимошенка, 18.

«Ми продовжуємо розширювати спектр послуг, які компанія надає своїм клієнтам дистанційно. Через кол-центр або в режимі он-лайн. Наша кінцева мета – надання сервісу європейської якості без потреби відвідувати ЦОК. Але сьогодні у клієнтських офісах, у середньому, обслуговується близько 9 тисяч киян щомісяця. Тому мешканцям столиці треба звернути увагу на зміну у територіальному розташуванні ЦОКів та заздалегідь планувати зручний для себе маршрут», – прокоментувала керівник департаменту з обслуговування клієнтів ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» Лариса Мачулянська.

У дистанційному режимі сьогодні доступні послуги, які стосуються роботи лічильника, показників споживання електрики, його опломбування/розпломбування та параметризації. З повним списком заявок, які доступні для замовлення через кол-центр, можна ознайомитись за посиланням: https://dtek-kem.com.ua/podannya_zayavok_cherez_kolltsentr.

Адреси центрів обслуговування ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» та контактну інформацію можна дізнатися за посиланням на веб-сайті компанії: https://dtek-kem.com.ua/contacts (для фізичних осіб) та https://dtek-kem.com.ua/ee-company/contacts (для юридичних осіб).

За необхідною інформацією також можна звертатися на сторінку компанії у Facebook: https://www.facebook.com/kyivsky.elektromerezhi.

Нагадаємо, що ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» (оператор системи розподілу) виконує наступні функції: забезпечення якості і надійності електропостачання, управління системою розподілення, експлуатація та ремонт електромережі, приєднання споживачів до електромереж, обмеження електропостачання, встановлення електролічильників та фіксація їх показників.

З питань оплати за отриману електроенергію, звірки рахунків тощо треба звертатися до компанії-постачальника. У столиці постачальником універсальної послуги Кабміном визначена компанія  «Київські енергетичні послуги». Компанія відповідає за постачання електроенергії, розрахунки і платежі за спожиту електроенергію, оплату за рахунками та додаткові послуги населенню.

Джерело: https://kyivcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку

Очищення влади

Центр надання адміністративних послуг

До уваги суб’єктів, що надають соціальні послуги!

Обговорення перейменування вулиць

Антикорупційний телефон ПРДА:                    (044) 463-72-53

Список військовослужбовців, які самовільно залишили військові частини (місця служби), зареєстровані у м. Києві та стосовно яких проводяться розшукові заходи

Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району

Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій військового характеру

Сторінка Подільської районної в місті Києві державної адміністрації у соціальній мережі Фейсбук