Систематичне підвищення рівня фахової компетентності – один з основних напрямків реформування усіх сфер професійної діяльності, у тому числі і служби зайнятості. Запровадження інституту кар’єрного радника в роботі державної служби зайнятості активізує роботу служби в цілому за всіма напрямами роботи: від ініціювання модернізації обслуговування безробітних, роботодавців – до розширення активних програм зайнятості населення. Не залишається осторонь і профорієнтація, адже перехід на новий формат роботи вимагає від кожного фахівця з профорієнтації стимулювання самоосвіти і саморозвитку, готовність до надання своєчасної, компетентної, продиктованої вимогами сучасного ринку праці допомоги у даному напрямку.
Фахівці з профорієнтації Подільської районної філії Київського міського центру зайнятості в умовах стрімкого розвитку технологій і зміни підходів до ринку бізнесу швидко та ефективно реагують на сучасні тренди. Їм доводиться зважати і враховувати у роботі (при проведенні семінарів з техніки пошуку роботи, індивідуальних профконсультацій) і те, які вимоги до кандидатів на робочі місця висувають сучасні HR-менеджери. На що звертають увагу? Чим можна їх зацікавити?
Щоб отримати відповіді на ці та інші запитання, фахівці відділу профорієнтації взяли участь у вебінарі «Success stories: як маркетологу (і не тільки) пройти співбесіду» – 24/07/19.
Спікер вебінару Вячеслав Сотник, експерт з 11-річним досвідом, висвітлюючи тему, піднімав важливі питання щодо сучасних підходів в підготовці резюме, складання власної моделі SWOT-аналізу перед зустріччю з HR, що треба дізнатись про співрозмовника перед співбесідою; відпрацювання страху або як озвучити те, що дійсно хочеш, на співбесіді; як ставити запитання, уважно слухати і резюмувати в кінці зустрічі; брати референс і обговорювати подальші кроки.
Після завершення вебінару фахівці відділу профорієнтації Подільської районної філії Київського міського центру зайнятості обговорили досвід та сучасні підходи в підборі персоналу, виділили основні позиції, на які необхідно звернути увагу осіб, що звертаються до служби зайнятості з метою пошуку роботи, промоніторили власну профорієнтаційну діяльність, порівнявши її з сучасними актуальними тенденціями.