КМДА Київська міська державна адміністрація


10 липня 2019

Новий формат звичної роботи

Новий формат звичної роботи

Головною метою діяльності Державної служби зайнятості є допомога людині у пошуку роботи, а роботодавцям – у доборі працівників.

З 1 січня 2019 року змінилися підходи в обслуговуванні клієнтів Державної служби зайнятості.

У центрах зайнятості та філіях розпочали роботу особливі консультанти – кар’єрні радники, які стали амбасадорами змін у роботі Державної служби зайнятості. Саме кар’єрні радники надають громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт, допомагають знайти баланс між пріоритетами потреб й інтересів клієнта та його зобов’язаннями перед самим собою та потребами ринку праці.

Новизною у наданні послуг громадянам, які звертаються до служби зайнятості є також послуги реєстратора.

З метою відпрацювання функції реєстратора на практиці у Подільській районній філії Київського міського центру зайнятості упродовж місяця директор філії Шуліка Оксана Анатоліївна виконувала безпосередньо функції реєстратора. Відшліфувавши майстерність у наданні послуг, особистий досвід передано фахівцям відділу надання соціальних послуг.

Тепер шукачі роботи, які звертаються до Подільської районної філії КМЦЗ, спочатку зустрічаються з реєстратором, який з’ясовує потреби людини, інформує про послуги, які надає служба зайнятості, пропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості. В обов’язки реєстратора входить також і проведення профілювання – оцінка можливостей працевлаштування людини. Оскільки цей фахівець володіє повною інформацією про наявні вакансії, то він також і направляє клієнта до роботодавця.

У разі відсутності можливості працевлаштування особа направляється до кар’єрного радника, який надалі опікується працевлаштуванням людини.

Під час чергового навчання трудового колективу Оксана Шуліка поділилася враженнями від спілкування з відвідувачами. Директор відмітила, що основним завданням реєстратора є встановлення довірливих стосунків з клієнтом, від яких складеться загальне враження про службу зайнятості та буде ґрунтуватися подальша робота кар’єрного радника.

В ході живого спілкування з відвідувачами директор філії переконалася, що новий формат у наданні послуг показує саме злагоджену роботу за тріадою «реєстратор – кар’єрний радник – активні заходи підтримки безробітних» дозволяє досягти основної мети – успішного працевлаштування та започаткування власної справи!



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.