Головна  →  Новини  →  10 липня 2019

Новий формат звичної роботи

Новий формат звичної роботи

Головною метою діяльності Державної служби зайнятості є допомога людині у пошуку роботи, а роботодавцям – у доборі працівників.

З 1 січня 2019 року змінилися підходи в обслуговуванні клієнтів Державної служби зайнятості.

У центрах зайнятості та філіях розпочали роботу особливі консультанти – кар’єрні радники, які стали амбасадорами змін у роботі Державної служби зайнятості. Саме кар’єрні радники надають громадянам послуги за індивідуальним підходом, яких потребує кожен клієнт, допомагають знайти баланс між пріоритетами потреб й інтересів клієнта та його зобов’язаннями перед самим собою та потребами ринку праці.

Новизною у наданні послуг громадянам, які звертаються до служби зайнятості є також послуги реєстратора.

З метою відпрацювання функції реєстратора на практиці у Подільській районній філії Київського міського центру зайнятості упродовж місяця директор філії Шуліка Оксана Анатоліївна виконувала безпосередньо функції реєстратора. Відшліфувавши майстерність у наданні послуг, особистий досвід передано фахівцям відділу надання соціальних послуг.

Тепер шукачі роботи, які звертаються до Подільської районної філії КМЦЗ, спочатку зустрічаються з реєстратором, який з’ясовує потреби людини, інформує про послуги, які надає служба зайнятості, пропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості. В обов’язки реєстратора входить також і проведення профілювання – оцінка можливостей працевлаштування людини. Оскільки цей фахівець володіє повною інформацією про наявні вакансії, то він також і направляє клієнта до роботодавця.

У разі відсутності можливості працевлаштування особа направляється до кар’єрного радника, який надалі опікується працевлаштуванням людини.

Під час чергового навчання трудового колективу Оксана Шуліка поділилася враженнями від спілкування з відвідувачами. Директор відмітила, що основним завданням реєстратора є встановлення довірливих стосунків з клієнтом, від яких складеться загальне враження про службу зайнятості та буде ґрунтуватися подальша робота кар’єрного радника.

В ході живого спілкування з відвідувачами директор філії переконалася, що новий формат у наданні послуг показує саме злагоджену роботу за тріадою «реєстратор – кар’єрний радник – активні заходи підтримки безробітних» дозволяє досягти основної мети – успішного працевлаштування та започаткування власної справи!

Перейти до спискуВерсiя для друку

Очищення влади

Центр надання адміністративних послуг

 Увага! Зміни у графіку роботи Подільської РДА на період дії карантину

До уваги суб'єктів малого та середнього підприємництва!

До уваги суб’єктів декларування

До уваги суб’єктів, що надають соціальні послуги!

Обговорення перейменування вулиць

Список військовослужбовців, які самовільно залишили військові частини (місця служби), зареєстровані у м. Києві та стосовно яких проводяться розшукові заходи

Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва станом 01.05.2021

Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій військового характеру

Сторінка Подільської районної в місті Києві державної адміністрації у соціальній мережі Фейсбук